22. Gorski tek na Osolnik

Tek na Osolnik je po tradicija prva tekma v slovenskem pokalu v gorskem teku. Zato jo na noben način ne gre zamuditi. Tudi ne za voljo tega da me je včeraj v hribih tako močno prepihalo, da sem imel glavo tako kot balon.

Posnetek prihoda tekmovalcev v cilj (Video: N. Mernik)

482593_10151682784827642_619856047_n (1)Neuničljivi in nepremagljivi – Simon Alič (Foto: Marjan Rekar)

Na teku na Osolnik se vedno zbere vsa elita slovenskega gorskega teka. Tek pa se žal ni najbolje prijel med rekreativci. Ti so se včeraj predvsem množično udeležili Maratona treh src v Radencih. Vreme je bilo za tek idealno. Prvič letos se je zgodilo da me na štartu celo ni zeblo. Na splošno bolje prenašam vročino kot pa mraz.

385335_10151682785022642_421497017_nGašper Bregar (Foto: Marjan Rekar)

Štart teka je bil eksploziven. Prostor pa v začetnih metrih ni prav veliko. Zato je prišlo do manjšega prerivanja. Prvih 200 m proga poteka celo navzdol. Navadno sem v spustih zelo slab. Vendar bolj zaradi tega, ker imam strah pred spusti, kot tega da ne bi bil sposoben teči hitro. Tu pa smo tekli po asfaltu, kjer sem lahko samo spustil noge. S tem manevrom sem se takoj prebil tik za najboljše.

931168_10151682785232642_1475579576_nTako je to ko gre do zadnjih atomov moči (Foto: Marjan Rekar)

Tempo je diktiral Gašper Bregar pred Simonom Aličem in Domnom Zupanom. Sam sem tekel v zasledovalni gruči z Urošem Bertoncljem, Matijem Oblakom, Habjanom in še nekaterimi drugimi. Prva dva kilometra je proga povsem ravninska. Zato so bili v prednosti tekači s hitrimi nogami, kar sam nisem. Vseeno se mi tempo niti ni zdel hiter. Vendar nisem pospeševal in raje hranil moči za tek v klanec, ki nas čaka. Pač pa si je do tu nekaj deset metrov prednosti priboril Gašper Bregar.

lea einfaltLea Einfalt (Foto: Žiga Čadež)

V klanec sem vstopil kot četrti, tesno za Zupanom in Tonijem Habjanom (Alič in Bregar pa sta že pobegnila naprej). To je bila voda na moj mlin, saj sem vedel da sem v klanec močnejši. Habjana nisem poznal od prej. Zato me je presenetil s svojim solidnim tekom v klanec. Po kakšnem kilometru pa je vendarle začel popuščati. Na srečo je omagal šele ko sva ujela Zupana. V naslednje kilometru sem se tako tesno držal Zupana. Prostora za prehitevanje je na tej progi zelo malo. Zato sem nekaj časa čakal na svojo priložnost.

264458_10151682785547642_66394046_nAnže Božič

Za napad sem se odločil na vmesnem krajšem spustu. Potem pa sem v strmino zagrizel s svojim tempom. Žal pa si kake občutne prednosti nisem uspel priboriti. Veliko težje je bežati kot loviti. Poleg tega sem na tej progi tekel nazadnje tri leta nazaj in nisem več vedel kako daleč je še do cilja. Posledično mi je tempo rahlo padel.

479868_333565230079681_467326486_nFoto: Jan Kršinar

V ciljno strmino sem vstopil s parimi metri prednosti pred Zupanom in Anžetom Božičem. Vsaj tako so kričali navijači ob progi. Ciljna strmina na Osolnik je bila do tekem na Planiški skakalnici, najbolj strm del proge, kar sem jih poznal. Prestrmo je da bi človek lahko tu tekel. Vendar sem preprosto moral, ker sta mi tesno za petami sledila kar dva tekača. Ob podpori navijačev ob progi sem stisnil in uspel priteči v cilj kot tretji absolutno. Zmagal je zopet neuničljivi Simon Alič, ki je že včeraj premočno zmagal tek KBK. Peto mesto pa si je priboril Anže Božič, kar je odličen rezultat, takoj za prvo jutro po maturantskem plesu! Zame je pa to le še daljni spomin. Med ženskami pa je zmagala smučarska tekačica Lea Einfalt pred Nejo Kršinar.

941493_594930197185998_556332575_n-3Najboljša deseterica

Arhiv:

Lep gorsko-tekaški pozdrav,

Bojan Ambrožič

2 comments

Submit a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.