23. Gorski tek na Osolnik

Teka na Osolnik sem se letos veselil, saj sem na vseh svojih dosedanjih predhodnih treh nastopih vedno dobro odtekel. Pozimi res da nisem skorajda nič tekel, sem pa zato toliko več pomladi. Zato sem upal na podoben rezultat kot v prejšnjih letih.

IMG_0831

Foto: Vilko Božič

Vreme je bilo za tek idealno – visoka vlažnost – tik pred dežjem, kar meni zelo paše. Zato ni bilo razloga da danes ne bi letelo v strmino. Res da sem bil včeraj popoldne na Storžiču in trdi dni prej na Kredarici. Vendar se mi je zdelo, da se to na rezultatu ne bi smelo poznati.

SAM_2089 (1024 x 768)Zmagovalec Simon Alič (Foto: Borut Gaber)

V začetnem spustu sem pustil nogam prosto da tečejo same od sebe. Tako sem dobil dobro izhodišče za ravninski kilometer. Na ravnini sem ves čas izgubljal, vendar ne preveč. Še vedno se mi je zdelo da nisem toliko zadaj, da v vzponu ne bi mogel ujeti priključka. V klanec sem vstopil tik za Petrom Lamovcem. Pred njim pa so tekli še Simon Alič, Jošt Lapajne, Rok Bratina, Marjan Zupančič in Toni Habjan. Pravzaprav sem bil že tu daleč zadaj, ampak zaenkrat še povsem obvladljivo. Razlike so bile tu še majhne.

SAM_2092 (1024 x 768)(Foto: Borut Gaber)

Na začetku vzpona sem imel dober občutek. Šlo je tako kot po planu. Tempo Petra Lamovca se mi je zdel celo prepočasen. Zato sem ga napadal in po nepotrebnem trošil energijo. Peter je celotno progo pretekel, med tem ko je mene kmalu začelo pobirati. Zato sem že kmalu začel hoditi. Nekaj časa sem bil s hojo še konkurenčen. Od polovice vzpona dalje pa enostavno ni več šlo. Ponavadi se tu tekma šele začne in ravno na tem delu proge sem ponavadi največ pridobil. Letos pa je bilo obratno. Pač pa je nekaj podobnega uspelo Anžetu Božiču, ki je tu lepo napadel.

Tekme je bilo zame konec in samo še čakal sem da počasi pridem do cilja. Težko je teči, še težje trpeti, če nimaš več motivacije pri takem naporu, kot ga zahteva ta tekma. Če bi imel voljo, bi tako kot lani, zadnji klanec pretekel. Tokrat pa sem ga samo prehodil. Vzdušje ob progi je bilo sicer zares izjemno. Težko bi si želel boljšega in bolj glasnega navijanja. Hvala!

Brez najmanjših težav je spet zmagal veteran Simon Alič in žal res nič ne kaže da mu bo kaj kmalu kdo izmed mlajših kos. Med ženskami pa je lansko zmago “ponovila” Lea Einfalt.

IMG_0889

Foto: Vilko Božič

Organizacija tekme je bila res zelo dobra, zaradi česar sem prav užival. Proga je bila pospravljenja vsega podrtega drevja. Mogoče je bila speljana le okoli kakega izruvanega drevesa več, zaradi česar menim da je bila kakšno sekundo počasnejša kot v preteklih letih. Sicer pa je bilo povsod suho, razen na ciljni strmini.

Lep gorsko-tekaški pozdrav,

Bojan Ambrožič

1 comments

Submit a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.